Memori keluargaku

By: kham khamsiah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 28-Aug-2006 09:40 Email | Share | Bookmark
ikebana ~ 17 (24 Ogos 2006)

hasil gubahan ku
gubahan mariam
gubahan pelajar nihonjin
snap gubahan
kat umah sense
 
[quote] hari ini tiada 2 pilihan bunge macam biasa cuma satu sahaja... hasilnyer akan terlihat dari kreativiti masing2 mengikut pasu yang digunakan....
jenisnye ialah:-
1 ~ Bara - bunge rose
2 ~ Rindo - bunge purple
3 ~ Soke - daun kecil
4 ~ Devani - daun lebar
[/quote]


sempat posing bersama sense

kham khamsiah wrote:

1. isma ~ mekasih...
2. ~F&Z~ ~ takde lah teror nyerpun... masih dok tengoh belajo.. idea yang bagus gok tuuu....
3. ecah ~ boleh cah... tupun kalo sudi nak blajo gan akak...
4. Zana ~ mekasih diatas pujian tersebut...
5. rai ~ aa posing ngan cikgu kali ini... memang susah nak bergambar dengannyer kalo tak pakai kimono asyik ngelak je..
6. awangje ~ sebenarnye banyak sangat mesej2 tu.... ikut pulak mood pada masa gubahan tu dan macam2 lagilah... tapi bagi akak takde nak masej2nyer dia... nampok cam cantik pakai belasah jelah... kalau tokguru kata ok.. oklah kalo tak... kena gubah semula jawabnyer...
7. MamaFaMi ~ aa.. posing gan cik gu... kalo tak tu tak mau dia, agaknyer sebab kami pun dah nak habis kelas baru lah dia setuju.. kalo tak tu.. nak kena tunggu masa pakai kimono baru leh ambik gambar, entah banyak sangat pantang larang dan bahasa sopan santun cikgu ni.. mama nak tau berapa umur dia 81 tahun masih kuat lagi tu....
8. Mademoiselle Ayu ~ mekasih ayu,,, nanti kalo akak wat business ayu datanglah beli k....
9. along ~
10. rossya ~ Insyaallah... nanti jangan lupa tempah tau...
11. Cakcibao ~ mekasih... memang boleh... kat mana2pun.. cume suaikan dengan bungernyer aje...
13. sahar+zabar=wani&mimi ~ ooo cam tu ke... puashati lah kan sebab cantik yer dok?..




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net