Memori keluargaku

By: kham khamsiah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 3-Aug-2006 22:16 Email | Share | Bookmark
Ikebana ~ 14

 
 
 
 
 
 
[quote] bunga yang dipilih:
1 ~ skasi uri - bunge putik paling tinggi
2 ~ torukokikio - bunge purple
3 ~ keito (torinotosaka) - bunge pink (balung ayam)
4 ~ rezahuan - daun paku lebar
[/quote]



kham khamsiah wrote:

1. Joni ~ bole... nak blajo kat ane ni.. joni dtg. sini ke akak gi umah joni...
2. gerimisalji ~ bole... ni nak blajo bahasa ke.. nak blajo mengubah..
3. shima ~ tq.. shima pun nak blajo ye...
4. rossya ~ rossya pun sama ke... nanti akak bukak kelas gubah menggubah k.. eeeh.. blum terima ke tempahan haritu rasa dah hantar cuba cek betul2... takkan tersilap kot...
5. korok ~ mekasih
6. fidden ~ setengahnyer ade kot..
7. sabrina ~ ikut kelas seminggu sekali., tulah sementara ade peluang ..guna bunge hidup...nanti balik mesia akak bagitau sab k...
8. fique ~ aa betul tu...
9. ida_natrah ~ Insyaallah.. tupun kalau ida nak beli ek..
10. mamafami ~ takde lah terornye.. mane ade bakat terpendamnye.. tangan akakpun keras gok.. tapi dah minat tu... berapa kali kena marah kat cikgu lagi... silap potong bunge lagi... tapi sabar jelah...namapun blajo.. kan...
11. za+za ~ takdelah mahal sangatpun.. bolehlah... sementara ade kesempatan ye dok...
12. cuyus ~ tak teror pun.. masih dok blajo.. pastu post kat sini buat kenangan.. tu je...
13. jemster ~ 40 je... nape tak cukupkan 100...
14. phalinn ~ mekasih... buat hiasan kat umah je, seminggu tukar bunge lain lok...
15. cneo ~ nak beli... berapa gubahan tu.. boleh jangan susah hati pihak kami akan uruskan dengan seberapa segera... bagus jugak ade adik yang rajin ye...
16. zanna ~ mekasih... zanna lak nak tempah berapa gubahan niii...
17. bnurushd ~ buat ingatan je sebenarnye nama2 bunge tu... bolelah jugak kalo sesape nak blajo nama bunge.. yelah bro tau bahasa arab akak lok yang jahilnyer...
18. badang perkasa ~ masih dok blajo lagi yang sebenarnyer..




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net