Memori keluargaku

By: kham khamsiah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 20-Jul-2006 19:29 Email | Share | Bookmark
Ikebana ~ 13

 
 
 
 
 
 
[quote] bunga yang dipilih:
1 ~ Dasu hurawa - daun kipas bunge kuning
2 ~ Hiogi - bunge putih
3 ~ Bara - rose
4 ~ Himawari - bunge matahari
[/quote]



kham khamsiah wrote:

1. Linda ~ setiap kali blajo kami beli bunge berharga ¥800 bersamaan RM18.00 - rasanye kat jepun ni sume kena bayar lah.. tunggu akak tanam bunge sendiri ek... masatu leh free...
2. Edoras ~ tul tu edoras... blajo mengubah...
3. Seri ~ bagus gok idea tu... nak kena gi gubah kat tempat ada airterjun la ni....
4. Harlina ~ takde sampai dapat master lina oiii, setakat suke2 je tu..
5. Intan azim ~ gubah sambil blajo la intan..
6. Mamafahmi ~ yelah mama kan teror bab masak memasak.. tentulah kurang berminat bab gubah mengubah... dok gituuuu...
7. nurainil ~ mekasih ainil atas pujian tu... jangan dok puji sangat nanti tak larat nak angkat bakul...
8. cuyus ~ tul tu... simple tapi menarik kan?... bunge purple tu kalo kat sini dipanggil kampaniora... tapi kat mesia ade ke?
9. medusa ~ aa... baru blajo je... nanti akak ajak med join sekali k..
10. Mademoiselle Ayu ~ ala takde le nak tunggu kreatifnye pun ayu oooii.. sape2 je boleh buat ni yang penting minat...
11. yumi's pix cafe ~ leh blajo yumi... jangan susah hati...
12. rossya ~ ooo... 5 gubahan ke rossya... ni nak kena tunggu lama skit ni.. sebabnye dah ade 5000 tempahan ni...
13. phalinn ooi ~ takde jadi subjectnye pun... sape2 yang nak blajo je la.. kalo kelas akak join ni yuran bulanan ¥3000+ harga bunge ¥800 sekali kelas... biasanye guna bunga hidup.. 
14. ~sabrina~ ~ tq.. takde la lembutpun... sab pun boleh pandai kalo blajo ni...
15. poknie ~ tenkiu..
16. cakcibao ~ ikebana ni ialah gubahan bunge dalam bahasa jepun..
17. zaza ~ mekasih zaza atas penerangan terperinci..
18. zuhri ~ tenkiu
19. korok ~ mmmmmmm...
20. luzmacia ~ Insyaallah... nanti akak bagitau k...



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net